Pogosta vprašanja

NAROČILO chevron-right
KUPONI IN UGODNOSTI chevron-right
VRAČILA IN REKLAMACIJE chevron-right
PLAČEVANJE chevron-right
DOSTAVA chevron-right
UPORABNIŠKI RAČUN chevron-right

NAROČILO

chevron-left Nazaj na pogosta vprašanja

Naročilo preko spleta. Želene izdelke dodate v košarico. Do košarice dostopate s klikom na gumb »Dodaj v košarico« v zgornjem desnem kotu strani. Ko imate v košarici vse izbrane izdelke, kliknete gumb »Na blagajno«, kjer vpišete vse podatke, izberete način plačila in dostave ter kliknete na gumb »Potrdite naročilo«. Če je naročilo uspešno oddano se bo na strani prikazalo obvestilo »Hvala za vaše naročilo!«.

Naročilo preko telefonske številke 01 828 48 95. Cene in ugodnosti so enake kot pri spletnem naročanju. Če imate kodo za popust, jo povejte svetovalcu.

Naročilo preko e-maila [email protected]. V sporočilo zapišite vaše podatke, želene izdelke in način dostave. Naši svetovalci ustvarijo naročilo in vas o tem obvestijo. Cene in ugodnosti so enake kot pri spletnem naročanju. Če imate kodo za popust, jo napišite v sporočilo.

Do košarice dostopate s klikom na ikono košarice v zgornjem desnem kotu strani. Količino lahko spremenite z vpisom druge številke ali s klikom na + ali – pri količini. Izdelek iz košarice odstranite s klikom na ikono koša (odstrani) na desni strani.

Najprej preverite, če ste na blagajni vnesli vse potrebne podatke za naročilo. Preverite, ali se je kateri od okvirčkov obarval rdeče ter ali ste obkljukali, da se strinjate s pogoji poslovanja.

Če se po oddaji naročila nakup ne zaključi, temveč se stran nalaga dlje časa, naročilo verjetno ne bo uspešno oddano. To se lahko zgodi pri plačilu s kreditno kartico – v tem primeru nalaganje prekinite in nakup izvedite kasneje iz druge naprave ali izberite drugi način plačila.

Če težave ne morete odpraviti, nas pokličite 01 828 48 95 ali nam pišite na [email protected].

Seveda. Pri vnosu podatkov spodaj kliknite na »Pošlji na drug naslov«. Odprlo se bo novo okno, kamor vnesete dostavni naslov.

Kliknite na povezavo "Želite preklicati naročilo", ki jo najdete v potrditvenem mailu.

Naročilo lahko prekličete tudi po telefonu 01 828 48 95  ali e-mailu [email protected]. O preklicu nas obvestite v najkrajšem možnem času, saj le tako lahko preprečimo nepotrebne stroške pošiljanja.

O preklicu nas obvestite v najkrajšem možnem času, saj le tako lahko preprečimo nepotrebne stroške pošiljanja. Če je paket že poslan, pošiljanja ne moremo preklicati, zato bo pošiljka prišla na vaš dostavni naslov. Če paketa ne želite, ga zavrnite, da se bo vrnil k nam.

Izdelke lahko spremenite na več načinov: 

1. V primeru, da naročilo še ni bilo odposlano in ga še niste plačali, ga prekličite in ponovno oddajte

2. Ob oddaji naročila na e-mail dobite potrditveno sporočilo, kjer poiščete povezavo "Želite urediti naročilo?" in vnesite spremembo.

3. Spremembo nam lahko sporočite na 01 828 48 95 ali [email protected].

Če je paket že poslan, sprememba ni več mogoča in pošiljanja ne moremo več preklicati.

Podatke za dostavo lahko spremenite tako, da nam napišete sporočilo oziroma odgovor na e-mail, ki ga prejmete ob oddaji naročila. Podatke lahko spremenite tudi na 01 828 48 95 ali [email protected]. O spremembi podatkov nas obvestite v najkrajšem možnem času. Če je paket že poslan, sprememba ni več mogoča in pošiljanja ne moremo več preklicati.

Način plačila najlažje spremenite tako, da prekličete naročilo (če le-to še ni bilo poslano ali plačano) in ga ponovno oddate. Spremembo nam lahko tudi sporočite tudi na 01 828 48 95 ali [email protected]. O spremembi nas obvestite v najkrajšem možnem času. Če ste izbrali način plačila po povzetju in je paket že poslan, sprememba ni več mogoča in pošiljanja ne moremo več preklicati.

Način dostave najlažje spremenite tako, da prekličete naročilo (če le-to še ni bilo poslano ali plačano) in ga ponovno oddate. Spremembo nam lahko tudi sporočite na 01 828 48 95 ali [email protected]. O spremembi nas obvestite v najkrajšem možnem času. Če je paket že poslan, sprememba ni več mogoča in pošiljanja ne moremo več preklicati.

Izdelke v naročilu lahko spremenite tako, da nam spremembo sporočite na 01 828 48 95 ali [email protected] in se s svetovalcem dogovorite za doplačilo, dobropis ali vračilo razlike. O spremembi nas obvestite v najkrajšem možnem času. Če je paket že poslan, sprememba ni več mogoča in pošiljanja ne moremo več preklicati.

Potrdilo o naročilu se pošlje avtomatsko takoj po uspešni oddaji naročila na e-mail, ki ste ga navedli pri naročilu. Potrdilo naročila zaide med »Vsiljeno pošto« (spam) ali med »Promocije«. Prosimo, da pregledate vse mape ali v iskalnik e-maila vpišete »Potrdilo naročila«.

Če niste prejeli potrdila o naročilu, je možno tudi, da ste pri oddajanju naročila napačno zapisali svoj e-mail.

Če potrdila o naročilu niste prejeli, svetujemo, da nas kontaktirate na 01 828 48 95 ali [email protected].

Naročilo lahko oddate tudi na podjetje. Spletni nakup opravite tako, da na blagajni v košarici označite možnost »Podjetje« in nato vnesete vse podatke.

Potrditev naročila, ki bo poslana na vaš mail, ne bo vsebovala davčne številke in podatkov podjetja, saj se le-ti zabeležijo samo za izdajo računa. Račun na podjetje bomo v fizični obliki priložili v vaš paket. Če potrebujete račun v PDF obliki ali e-račun, nas o tem obvestite na 01 828 48 95 ali [email protected].

KUPONI IN UGODNOSTI

chevron-left Nazaj na pogosta vprašanja

Kodo za popust vnesete v košarici pri 1. koraku – v okvirček spodaj, nato kliknete na gumb »potrdi«.

Pri telefonskem naročanju ali naročanju preko e-maila kodo pisno ali ustno posredujte svetovalcu.

Da, ugodnosti pri telefonskem naročanju so enake kot pri spletnem naročanju. Kodo ustno povejte svetovalcu in se bo pri naročilu upoštevala.

Da, vendar lahko uporabite le eno kodo naenkrat. Veljavnost kode in pogoji koriščenja so vedno opisani tam, kjer ste kodo prejeli.

Ne, naenkrat lahko uporabite in koristite le eno kodo. Vnos več kot ene kode ni možen.

Če vam pri naročanju izpiše, da koda ni več aktivna, preverite pogoje koriščenja kode. Pogoji so vedno navedeni tam, kjer ste dobili kodo. Preverite, ali so izpolnjeni vsi pogoji za aktivirano kodo:

  • Ali koda velja na vse izdelke?
  • Ali je koda vezana na določen znesek?
  • Ali je koda še vedno aktivna?

Če vaš nakup ustreza zgoraj opisanim pogojem in koda še vedno ne deluje, preverite:

  • Ali ste pravilno vpisali kodo v okvirček za popust pri prvem koraku in kliknili »potrdi«?

Koda lahko izgine zaradi spreminjanja naročila in jo je treba ponovno vpisati. Pred oddajo naročila zato vedno preverite, da je koda upoštevana.

Če vam kode še vedno ne uspe vnesti, nas za naročilo pokličite 01 828 48 95 ali nam pišite na [email protected].

Kode za popust, ki so vezane na akcijo, lahko vidite na naši spletni strani v barvni vrstici na vrhu strani in pri izdelku.

O akcijah, ki so vezane na kodo, vas obveščamo tudi na vaš e-mail, če ste vpisani na naše e-novice.

Ne, znižane cene veljajo za vsak nakup, ne glede na to, ali ste registriran uporabnik ali ne. Enako velja za količinski popust in koriščenje kod.

Pri nakupu večjih količin je pri nekaterih izdelkih omogočen tudi količinski popust. Količinski popusti so vidni pri opisu posameznega izdelka, kjer lahko tudi izberete paket več izdelkov. Količinski popust se bo avtomatsko obračunal, tudi če boste v košarico dodali več kosov določenega izdelka in ne boste izbrali paketa.

Dobroimetje lahko koristijo samo registrirani uporabniki. Zato je pomembno, da se pred vsakim nakupom prijavite v svoj uporabniški račun.

Z nakupom vsakega izdelka registrirani uporabniki pridobijo dobroimetje, ki ga lahko koristijo ob naslednjem nakupu. Dobroimetje je vidno pri vsakem izdelku in je izračunano na podlagi prodajne cene za 1 kos izdelka. Končna višina dobroimetja se izračuna na blagajni in znaša 3 % cene izdelkov brez DDV.

Dobroimetje se s prijavo uporabnika obračuna avtomatsko in je vidno v vaši košarici oz. na blagajni.

Kodo k naročilu dodate tako, da nam jo napišete v sporočilo, ki ga pošljete kot odgovor na potrdilo naročila, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila. Kodo lahko dodate tudi po telefonu 01 828 48 95 ali mailu [email protected]. O dodajanju kode nas obvestite v najkrajšem možnem času. Če je paket že poslan ali plačan, sprememba ni več mogoča in kode kupona ni več mogoče dodati.

Pri nakupu nad 50 € se bo k vašemu naročilu avtomatsko dodalo darilo. Darilo lahko med tremi ponujenimi izdelki na blagajni izberete tudi sami.

Pri nakupu nad 35 € se bo v košarici avtomatsko upoštevala brezplačna poštnina. Upošteva se ceno izdelkov brez popusta (če je po obračunanem popustu znesek manjši od 35 €, se bo brezplačna poštnina še vedno upoštevala).

VRAČILA IN REKLAMACIJE

chevron-left Nazaj na pogosta vprašanja

Izdelek lahko reklamirate, če je poškodovan, pokvarjen ali neuporaben oz. če njegove lastnosti ne ustrezajo ali odstopajo lastnostim opisa tega izdelka na spletu.

O neustreznosti izdelka nas obvestite na 01 828 48 95 ali [email protected]. Za uspešno reševanje reklamacije je potrebno posredovati fotografijo, iz katere je razvidno, za kakšno napako izdelka gre. Z našimi svetovalci se boste dogovorili o vračilu izdelka za preverbo napake, zato vas prosimo, da izdelkov do razrešitve reklamacije ne zavržete.

Za reklamiran izdelek ste upravičeni do brezplačne zamenjave izdelka, dobropisa ali povračila kupnine izdelka.

Več si lahko preberete v pogojih poslovanja: https://www.futunatura.si/splosni-pogoji

Izdelek lahko reklamirate, če je poškodovan, pokvarjen ali neuporaben oz. če njegove lastnosti ne ustrezajo ali odstopajo lastnostim opisa tega izdelka na spletu.

Reklamacija se ne upošteva za nezadovoljstvo oz. neustreznost izdelka na osnovi individualne presoje uporabnika ali napačne uporabe. Garancije na zadovoljstvo ne ponujamo.

Ker želimo, da ste z našimi izdelki zadovoljni, smo vam vedno na voljo za nasvet ali vprašanja v zvezi z uporabo izdelka.

Če ste prejeli napačen izdelek, nas o tem obvestite na 01 828 48 95 ali [email protected]. Z našimi svetovalci se boste dogovorili za brezplačno zamenjavo izdelkov.

Prosimo, da ne zavržete škatle poslanega paketa, saj boste v njej najlažje predali napačne izdelke kurirju. Prava vsebina oz. izdelki se odpošljejo takoj po prijavi napake.

Če niste prejeli vsega, kar ste naročili, nas o tem obvestite na 01 828 48 95 ali [email protected]. Z našimi svetovalci se boste dogovorili za brezplačno dostavo manjkajočih izdelkov. Manjkajoči izdelki se odpošljejo takoj po prijavi napake.

Izdelek lahko vrnete in dobite vračilo kupnine, če je izdelek nepoškodovan in zaprt. Od pogodbe lahko odstopite v 14 dneh od prevzema blaga. O vračilu nas predhodno obvestite na 01 828 48 95 ali [email protected].

Izdelke je potrebno poslati na naš naslov: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj. V paket je potrebno priložiti račun ali dopis z vašimi podatki. Svetujemo, da vračan izdelek pošljete priporočeno, saj imate tako zagotovljeno sledljivost paketa. Stroške pošiljanja krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Za izdelek, ki je zaprt in nepoškodovan, vam povrnemo kupnino na vaš TRR oz. drug plačilni sistem (PayPal, kreditna kartica) takoj po prejemu izdelka. Znesek lahko izkoristite tudi kot dobropis.

Nepoškodovan in zaprt izdelek lahko vrnete brez obrazložitve vzroka. Vsekakor pa bomo zelo hvaležni za povratno informacijo.

Izdelek lahko zamenjate, če je izdelek nepoškodovan in še zaprt in sicer v 14 dneh od prevzema blaga. O menjavi nas predhodno obvestite na 01 828 48 95 ali [email protected].

Izdelek za menjavo je potrebno poslati na naš naslov: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj. V paket je potrebo priložiti račun ali dopis z vašimi podatki. Svetujemo, da izdelek pošljete priporočeno, saj imate tako zagotovljeno sledljivost paketa. Stroške pošiljanja krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Izdelek, ki je zaprt in nepoškodovan, lahko zamenjamo z drugim izdelkom takoj po prejemu paketa. Pred pošiljanjem se z svetovalcem dogovorite glede morebitnega doplačila in načina plačila doplačila, če izdelek menjate za dražji izdelek.

V primeru odobrenega vračila kupnine, nakazilo lahko pričakujete v roku 10 delovnih dni od potrditve vračila.

Za pritožbo oz. povratno informacijo uporabite kontaktni obrazec na spletni strani https://www.futunatura.si/pritozbe-in-zahvale ali pa nam napišite na [email protected].

Vaše mnenje nam veliko pomeni, zato bomo veseli vsake pohvale, pripombe ali predloga.

Če ste ob prevzemu paketa opazili, da je pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas o tem nemudoma obvestite na 01 828 48 95 ali [email protected].

Ovojnine in vsebine poškodovane pošiljke ne zavrzite temveč počakajte na naša navodila.

Poškodovano pošiljko lahko ob prevzemu tudi zavrnete dostavljalcu.

Za poškodovan paket ste upravičeni do brezplačne zamenjave izdelkov, dobropisa ali povračila celotne kupnine.

PLAČEVANJE

chevron-left Nazaj na pogosta vprašanja

V naši spletni trgovini so možni naslednji načini plačila:

  • PLAČILO PO POVZETJU – Naročene izdelke plačate z gotovino pri prevzemu paketa direktno dostavljalcu ali jih plačate pri prevzemu na pošti (PS) ali prevzemni točki.
  • PLAČILO PO PREDRAČUNU – Naročene izdelke plačate z nakazilom na naš TRR. Vse potrebne podatke za plačilo prejmete na vaš e-mail.
  • PLAČILO S KREDITNO KARTICO – Naročene izdelke plačate s plačilno kartico Visa ali Mastercard z vnosom ustreznih podatkov za plačilo na naši spletni strani.
  • PLAČILO S PAYPAL SISTEMOM – Naročene izdelke plačate s sistemom PayPal z vnosom ustreznih podatkov na spletni strani PayPal, ki se bo avtomatsko odprla pri oddaji naročila.

Pri spletnem nakupovanju način plačila izberete na blagajni – pri 2. koraku spodaj.

Način plačila najlažje spremeniti tako, da prekličete naročilo (če le-to še ni bilo poslano ali plačano) in ga ponovno oddate. Spremembo nam lahko sporočite tudi na 01 828 48 95 ali [email protected]. O spremembi načina plačila nas obvestite v najkrajšem možnem času. Če ste izbrali način plačila po povzetju in je paket že poslan, sprememba ni več mogoča in pošiljanja ne moremo več preklicati.

V vaši košarici imate izdelek, ki ima onemogočeno plačevanje s sistemom PayPal ali kreditno kartico, zato žal tako plačilo ni možno. Plačilo s kreditno kartico in PayPalom je onemogočeno za vse konopljine izdelke, melatonin, lugolovo raztopino, maco in DMSO.

Izbirate lahko med plačilom po povzetju ali po predračunu.

Potrdilo o naročilu se skupaj s podatki za nakazilo pošlje avtomatsko takoj po uspešni oddaji naročila, na e-mail, ki ste ga navedli pri naročilu. Potrdilo naročila lahko zaide med Vsiljeno pošto (spam) ali Promocije (Promotions). Prosimo, da pregledate vse mape ali v iskalnik e-maila vnesete »Potrdilo naročila«.

Možno je tudi, da ste pri oddajanju naročila napačno zapisali svoj e-mail zato ponovno preverite zapis emaila.

Če potrdila o naročilu niste prejeli, svetujemo, da nas kontaktirate na 01 828 48 95 ali [email protected].

Naš sistem je avtomatiziran, zato potrdil in dokazil o plačilu ni potrebno posredovati. Nakazila na naš TRR račun redno spremljamo vsak dan.

Če želite, da vaše naročilo odpremimo še isti dan, se z našim svetovalcem lahko dogovorite, da vam paket odpošljemo po poslanem potrdilu na [email protected].

Nakup je možno opraviti s kreditno ali debetno kartico VISA in MASTERCARD.

Na blagajni označite način plačila »Kreditna kartica«. Po kliku na »Potrdite naročilo« vas bo preusmerilo na stran, kamor vpišete podatke vaše plačilne kartice.

Zaradi varnostnega sistema je pomembno, da imate na svoji banki urejeno storitev za varno plačevanje s plačilno kartico. To pomeni, da po vnosu verifikacijske kode, po SMS prejmete tudi varnostno kodo. Če varnostne kode ne boste prejeli, se obrnite na ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice.

Če je naročilo uspešno oddano in plačilo uspešno izvršeno, se bo na naši strani prikazalo obvestilo »Hvala za vaše naročilo!«.

Zaradi varnostnega sistema je pomembno, da imate na svoji banki urejeno storitev za varno plačevanje s plačilno kartico. Pri težavah s plačevanjem se najprej obrnite na ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice.

Težave se lahko pojavijo tudi pri počasni internetni povezavi ali če varnostne kode ne vnesete pravilno ali dovolj hitro.

Če se po oddaji naročila nakup ne zaključi, temveč se stran nalaga dlje časa, naročilo po vsej verjetnosti ne bo uspešno oddano. V tem primeru nalaganje prekinite in nakup poskusite izvesti kasneje iz druge naprave ali z izbiro drugega načina plačila.

Če težave ne morete odpraviti, nas kontaktirajte na 01 828 48 95 ali [email protected].

Na blagajni označite način plačila »PayPal«. Po kliku na »Potrdite naročilo« vas bo preusmerilo na PayPalovo stran, kamor vpišete svoje PayPal uporabniško ime in geslo in potrdite.

Če je naročilo uspešno oddano in plačilo uspešno izvršeno, se bo na naši strani prikazalo obvestilo »Hvala za vaše naročilo!«.

Na blagajni označite način plačila »Po predračunu«. Po kliku na »Potrdite naročilo« boste na svoj mail prejeli potrdilo naročila z vsemi podatki za plačilo na naš TRR.

DOSTAVA

chevron-left Nazaj na pogosta vprašanja

Pošiljke odpošljemo v najkrajšem možnem času.

Od ponedeljka do petka še isti delovni dan (do 12:30 ure), med vikendi in prazniki pa naslednji delovni dan. Možna so odstopanja na podlagi uporabljenega plačilnega sredstva ali povečanega obsega dela.

Za natančen podatek preverite odpremni čas zapisan na spletni strani posameznega produkta.

Dostava traja povprečno 1–3 delovne dni.

Strošek dostave izbrane dostavne službe je viden v koraku oddaje naročila.

Pri naročilu nad 35 € je dostava brezplačna.

Dostava je brezplačna pri naročilu nad 35 € ali v primeru akcijske ponudbe z vpisom kode.

Dostavne službe med katerimi lahko izbirate so vidne v koraku oddaje naročila.

Pri spletnem nakupovanju način dostave izberete na blagajni – v 2. koraku spodaj.

Pri naročilu lahko vnesete drug dostavni naslov od naslova plačnika. Pri vnosu podatkov kliknite na »Pošlji na drug naslov«. Odprlo se bo polje »Podatki prejemnika«, kamor vnesete naslov.

O predvidenem času dostave vas obvešča izbrana dostavna služba.

Termina dostave z naše strani ni mogoče določiti, saj je ta odvisen od dostavne službe. V nekaterih primerih se z dostavno službo lahko sami dogovorite za termin dostave.

Kontaktiral vas bo kurir, ki se bo z vami poskušal dogovoriti za drug termin dostave oz. za prevzemanje na prevzemni točki (Petrol, Mol ipd.).

Pošiljko lahko prevzamete na pošti s sledilno številko in osebnim dokumentom.

Vsi paketi se odpošljejo iz Slovenije.

Status vašega paketa lahko preverite s sledilno številko, ki jo prejmete v sporočilu s strani dostavne službe.

Status vašega paketa lahko vedno preverite tudi pri našem svetovalcu na 01 828 48 95.

Dostavni naslov lahko spremenite, tako, da nam spremembo naslova napišete kot odgovor na potrditveno sporočilo, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila. Podatke za dostavo lahko spremenite tudi na 01 828 48 95 ali [email protected]. O spremembi naslova za dostavo nas obvestite v najkrajšem možnem času, Če je paket že poslan, sprememba ni več mogoča in pošiljanja ne moremo več preklicati.

Način dostave oz. dostavno službo lahko spremenite, tako, da nam spremembo naslova napišete kot odgovor na potrditveno sporočilo, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila. Način dostave lahko spremenite tudi na 01 828 48 95 ali [email protected]. O spremembi nas obvestite v najkrajšem možnem času, saj bomo le tako lahko spremenili izbrano dostavno službo. Če je paket že poslan, sprememba ni več mogoča in pošiljanja ne moremo več preklicati.

Če imate težave pri dostavi nas o tem obvestite na 01 828 48 95 ali [email protected].

UPORABNIŠKI RAČUN

chevron-left Nazaj na pogosta vprašanja

Ne. Nakupujete lahko kot gost ali kot registrirani uporabnik.

Registrirate se lahko s klikom na »Prijava« v zgornjem desnem kotu. Odprlo se bo okno, kjer kliknete na »Ustvarite račun«, nato se bo odprla stran za vpis vseh potrebnih podatkov.

Registracijo lahko opravite skupaj z oddajo naročila. Na blagajni lahko obkljukate »Ustvari nov uporabniški račun«.

Pri registraciji boste določili tudi geslo, s katerim se boste lahko prihodnjič prijavili v trgovino. Vaše uporabniško ime pa je vaš e-mail.

Ne, za registracijo se morate posebej registrirati.

Na e-novice se vpišete s svojim e-mail naslovom na prvi strani naše spletne strani.

Z registracijo lahko koristite ugodnost dobroimetja. Za to ugodnost je pomembno, da se pred vsakim nakupom prijavite v svoj uporabniški račun.

Z nakupom vsakega izdelka registrirani uporabniki pridobijo dobroimetje, ki ga lahko koristijo ob naslednjem nakupu. Dobroimetje je vidno pri vsakem izdelku in je izračunano na podlagi prodajne cene za 1 kos izdelka. Končna višina dobroimetja se izračuna na blagajni in znaša 3 % cene izdelkov brez DDV.

Dobroimetje se s prijavo uporabnika obračuna avtomatsko in je vidno na blagajni.

Če ste v uporabniški račun uspešno prijavljeni in želite le spremeniti geslo, zgoraj desno (kjer ste se prijavili) kliknete »Profil«. Odprlo se bo okno, kjer kliknete na »Spremeni geslo«. Odprla se bo stran, kamor boste lahko vpisali novo geslo in potrdili s klikom na »Nadaljuj«.

Če ste geslo pozabili, kliknite »Prijava« v zgornjem desnem kotu. Odprlo se bo okno, kjer kliknete na »Pozabljeno geslo«. Odprla se bo stran, kamor vpišete e-mail. Kliknite na »Nadaljuj« in na vpisan e-mail vam bomo poslali novo geslo.

Če boste imeli težave z registracijo, prijavo ali geslom, nas lahko kontaktirate na 01 828 48 95 ali [email protected].

Po uspešni prijavi z vašim uporabniškim imenom in geslom se bo odprla stran »Moj profil«, kjer lahko spreminjate podatke s klikom na »Moji podatki«.

Do svojega računa lahko po uspešni prijavi dostopate tudi s klikom na »Profil« zgoraj desno in za spremembo podatkov kliknete na »Moji podatki«.

Po uspešni prijavi se bo odprla stran »Moj profil«, kjer lahko preverite stanje dobroimetja s klikom na »Dobroimetje«.

Stanje dobroimetja lahko preverite s klikom na »Profil« zgoraj desno, kjer je stanje vidno ob prvi postavki »Dobroimetje«.

Po uspešni prijavi se bo odprla stran »Moj profil«, kjer lahko preverite pretekle nakupe s klikom na »Moja naročila«.

Dobroimetje se v uporabniški račun doda po tem, ko je naročilo obdelano. Če opazite, da je pri beleženju dobroimetja prišlo do težav, nas o tem obvestite na 01 828 48 95 ali [email protected].

Copyright © 2012 - 2025 | Be Healthy d.o.o.